1. Pij więcej wody

Komórki naszego ciała potrzebują bardzo dużo wody do prawidłowego przebiegu wszystkich procesów. Jeśli organizm czuje, że dostaje ją w zbyt małych dawkach, wówczas zaczyna gromadzić wodę na tzw. „trudne czasy”. Zwiększ więc jej spożycie do kilku litrów dziennie, a paradoksalnie pozbędziesz się jej nadmiaru. Zadanie nie polega jednak na tym, że jednorazowo wypijamy np. 2 litry wody. Musimy sobie rozłożyć tę porcję na cały dzień. Najlepiej jest pić wodę małymi łyczkami.

2. Wypoć wodę

Nadmiar wody w organizmie można wypocić. Dobrym sposobem będą na przykład regularne wizyty w saunie.

3. Uważaj, jakie suplementy stosujesz

Niektóre suplementy przyczyniają się do wzrostu magazynowania wody w organizmie. Należy do nich między innymi kreatyna, która wspomaga budowanie masy mięśniowej. Przyjmując ten suplement można się więc spodziewać nawet 2-3 kilogramów masy ciała więcej.

Czytaj dalej na następnej stronie…

Total
79
Shares

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*
*